Handelsvillkor

Vi är måna om våra kunder och hjälper gärna till om eventuella problem eller frågor dyker upp.


Vi sparar inga personliga uppgifter om våra kunder förutom följande:

1) Uppgifter som ni själva angivit vid registrering/ändring av ert konto.

2) Orderhistorik sparas både under ert konto och och i vårt administrations system.

Vill ni "bli bortglömda" enligt rättigheterna i GDPR så finns det en funktion för det när ni är inloggade.


Jimaro lämnar inte garanti på skador orsakade av kunden.

Jimaro levererar för tillfället endast produkter inom Sverige.

Vi reserverar oss för eventuella prisfelsättningar samt buggar/hacks som kan orsaka att priserna visas fel.


Faktura & Delbetalning:

Hanteras via Payer, för mer information se:
https://www.payer.eu/sv/losningar/betalningslosningar/

Direktbanksbetalning:
Hanteras via Payer, för mer information se:
https://www.payer.eu/sv/losningar/betalningslosningar/


Delbetalning: 
Hanteras via Payer, för mer information se:
https://www.payer.eu/sv/losningar/betalningslosningar/


Förskottsbetalning:

Vid förskottsbetalning får ni en orderbekräftelse via mail med alla uppgifter som behövs för att utföra betalningen till vårt Bankgiro (märk ordern med ert ordernummer).

Varorna som finns i lager levereras så snart vi registrerat betalningen övriga varor skickas samma dag vi får dem åter i lager.

Kontakta oss gärna om ni har frågor angående leveranser på produkter vi ej har på hemsidan, restorders eller varor som ej finns i lager.


Faktura och avbetalningsfrågor:

Vid fakturafrågor angående köp via Payer vänder ni er i första hand till Payer.

Telefon. 08-208370

Vid övriga frågor kontaktar ni oss via knappen kontakta oss i höger kolumn på hemsidan alternativt via telefon 0451-387333